Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Een mooi nieuw jaar

Voor al mijn lezers en volgers van mijn blog wens ik een geweldig mooi en creatief nieuw jaar toe. Dit jaar is het plan om mee te gaan doen met de sew along van Zo Geknipt.
Elke maand twee projecten uit het boek naaien, leuk om te doen en om eens eindelijk ook wat uit het boek te maken wat hier zeker al drie maanden in huis ligt.
 
Heel misschien doe ik nog iets van een wekelijks projectje, vandaag heb ik een hele mooie granny square gemaakt. Zoals je hier kan zien (mijn camera ben ik vergeten bij mijn ouders), en elke week eentje maakt ook een dekentje. Twijfel, twijfel, kan er nog een weekje over nadenken.
 
En mijn andere voornemen is rust creeëren in huis. Het is hier vaak zo chaotisch, stapeltje troep hier, stapeltje troep daar. En wat ik nodig heb nergens te vinden. Je kent het wel. Het jaar 2013 staat in het teken van opruimen en weggeven.
 
Ik ben benieuwd naar jullie voornemens en plannen. Iig heel veel geluk van mijn kant toegewenst!!

4 opmerkingen:

selda zei

hallo Brigitte
ik ben je Valentijn swap. ik heb je blog bekeken. leuke dingen echt kreatif ben je ik ben maar een beginnende haakster. Ik windt het leuk bij andere blog te kijken om inspiratie op te doen. ik ben benieuwd dit is mijn eerste swap.ik hoop dat ik iets leuk voor je kan maken.grt selda

selda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Hoi Selda, leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik hoop dat ik voor jou ook een mooi kadootje kan maken. Hopelijk lees je dit berichtje nog even, en wil je mij je favoriete kleuren nog even doorgeven.

Groetjes, Brigitte

selda zei

hallo Brigitte
ik had geen verbinding de hele middag
nu is het wel een beetje laat natuurlijk ecsus.Voor mij maakt het niet veel uit welke kleur alles is wel oké.
groetjes selda