Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Omslagdoek

Ik ga tegenwoordig met de bus naar mijn werk. Daar zit ik bijna een uur in en om de tijd een beetje te doden neem ik een haakwerkje mee. Deze omslagdoek is dan ook grotendeels in de bus gehaakt:
Kijk eens wat lekker warm.
En hij is ook heel erg groot, groot genoeg om heerlijk in weg te kruipen.
Gaaf is hij geworden he. Als ik er naar kijk word ik er helemaal blij van. De doek is gehaakt met acrylgaren van de Wibra. Er zitten 7 bollen in, 5 voor het gehaakte gedeelte en 2 voor de franjes. Wil je het patroon dan moet je even lid worden van de groep Dutch Crochet op Facebook. Daar staat hij tussen de bestanden. Ik ga deze doek weggeven, nu maar hopen dat de ontvangster er net zo blij mee is als ik.
 
 


6 opmerkingen:

Lena zei

Wat een geweldige omslagdoek. Al dat werk! Dan ga je het toch niet weggeven....??????

Maar als het wel zo is, ding ik graag mee.

Groetjes Leny

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een prachtige omslagdoek zo mooi gemaakt en idd. dat ga je toch niet weggeven?

Groetjes Arjanne

Atelier Valerie zei

Wat een prachtige omslagdoek heb jij gemaakt zeg. Gezellig 's avond op de bank lekker warm ingeduffeld, zalig!
Ik wens je een gezellig en knus weekend,
liefs Valerie ♥

monique zei

Prachtig is die geworden!
Groetjes monique

Unknown zei

Ja die ga ik wel weggeven, maar aan mijn moeder voor het oppassen op mijn kindjes als ik koopavond moet werken. Wel leuk al die reacties.

Klaartje Nel zei

Hier ben ik jaloers op!