Pagina's

zondag 6 januari 2013

De eerste jarigen van 2013

Jaren en jarenlang was ik altijd als eerste jarig van het jaar. Maar mijn zus was een spelbreker, en zorgde ervoor dat er maar liefst drie neefjes nu als eerste van het jaar jarig zijn ;-)
Voor de jongens had ik kaartjes voor een dierentuin, maar iets tastbaars is natuurlijk leuker om te geven. Ik maakte de tasjes uit het boek "Zo Geknipt" (zie ook de zijbalk) en flockte er hun namen op.
Deze voor mijn oudste neef die vandaag echt jarig is en alweer 9 is geworden.

En deze voor de tweeling die afgelopen vrijdag 7 jaar zijn geworden. De namen heb ik eerst geschreven op de flockfolie en daarna uitgeknipt en op de tasjes gestreken.

En zo zijn ze dan geworden, verpakt in een bruine zak met smiley-tape en een paar gelpennen in het zakje waren ze helemaal klaar.


1 opmerking:

ScrapMiranda zei

Ziet er weer super uit Brigitte! Echt knap dat je zo goed met de naaimachine over weg kan *benhelemaalnietjaloers* hihi

gelukkig nieuwjaar ook nog en tot horens!
Miranda