Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Swapperdeflap, kadootjes van Selda

Bij Valerie is er een friendship swap aan de gang waarvoor ik mij ingeschreven had. En vandaag kwam Pablo (onze postbode) een pakketje langs brengen. Allemaal leuke gehaakte dingen van Selda. Ze heeft zelf geen blog en vroeg mij om de foto's te laten zien. Tuurlijk doe ik dat, maar als ze wel een blog had gehad dan had ik de foto ook laten zien want ik ben best verwend!
Kwijl   Kijk maar even met mij mee:
Daar wordt je toch blij van he :)

Een mokverwarmer (die ik zelf even om een glas heb gedaan om te laten zien) die ze gezien had op een site. Ik ken wel deze hartjesdeken, dus dat patroon zou je evt kunnen gebruiken als je het zelf ook maken wilt.

Een knuffeltje die ze helemaal zelf verzonnen heeft (superknap), ze is ingepikt door Evelien en gedoopt als "Liefje".

En tot slot deze tas, gemaakt naar een patroon van drops. Na even zoeken heb ik het patroon gevonden. Hoe leuk is dit?
Selda hartstikke bedankt voor al je kadootjes, ik en Evelien zijn er hartstikke blij mee.


4 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Lieve Brigitte,

Wat een mooie dingen heb jij gekregen, echt prachtig!!
Jij bent zeker en vast dolblij.

Selda, als je dit leest bedankt voor de fijne samenwerking en je knappe ♥Friendship♥ Swap!!

liefs Valerie ♥

selda zei

hallo brigitte
ik ben bij dat mijn pakketje is aan gekomen, super leuk dat je dochter het vardeert en hoop dat jij met plezier gebruikt.Ik wont het erg leuk om mee te doen met Frienship swap valerie.
Nu maar wachten op mijn pakketje.
groetjes selda

crochetcookingandmore zei

Erg leuk! Wat een werk zit hier in!

Zaanse Zolder zei

wauw, mooi zeg !!!