Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Kaartjes

Als het buiten koud en guur is zit ik het liefste lekker binnen te knutselen. Normaal heb ik op zolder mijn plekkie, maar daar was het zo koud dat ik wat spulletjes naar beneden heb gehaald en gezellig met Evelien aan de eettafel heb geknutseld.
Dan krijg je dit resultaat, zelfde papier, zelfde letterstickers, zelfde embelishments maar toch drie verschillende kaartjes.
Met de gouwe ouwe Magnoliaatjes, toch ook wel weer leuk om te gebruiken.
Pareltjes van de Action en lintjes en knoopjes uit mijn voorraad.
De letterstickers zijn van het merk Doodlebug. Ik had mijn zondag weer nuttig besteed ;-)
 
 
 


5 opmerkingen:

Unknown zei

leuke, vrolijke kaartjes!

xx Monica

selda zei

hallo brigitte
ik heb mijn pakketje opgestuurd hoop dat die aan komt
grt selda

selda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Hoi Selda,
Leuk, ik ben heel benieuwd!
Groetjes, Brigitte

Andrea zei

Wat een super leuke, lieve kaartjes!!!