Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Lang leve de kringloop

Afgelopen zaterdag ben ik eens wezen shoppen bij een nieuwe kringloop in de buurt. Deze zit in Broek op Langedijk en heet de Dorcas. En daar ben ik erg leuk geslaagd al zeg ik het zelf.
Drie spellen voor in de vakantiekoffer. En in de Hello Kitty zit een spiegeltje, een kladblokje en een pen. Perfect voor in Eef haar tas.

Wat ritsen, een speculaasplankje, een knipmode met leuke modelletjes, en die hele pot met knopen voor slechts 1 euro!!

Een gebloemd stofje met bijpassende voeringsstof, ik zie er een rokje in voor mezelf.

Mooi donkerblauw zwaar katoen, voor een kinderbroek. En die eendjes, dat zijn twee kussensloopjes, die kon ik niet laten liggen.

Een gezellig zomers rokje voor mij. En last but nog least:

Jeugdsentiment, voor € 1.50 heel veel plezier. Helemaal compleet!
Voor al deze spulletjes was ik € 12.85 kwijt, dat is nog eens leuk shoppen.


1 opmerking:

Maryke zei

Leuke spullen.
Maar dit is geen kringloop. Dorcas is een stichting. Mijn ouders zijn vrijwilligers bij die stichting.

Groetjes Maryke