Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Kringloopkoopjes

Vanmiddag was ik samen met Mike in Alkmaar en toen zijn wij even langs de kringloop gereden. We zijn leuk geslaagd daar. Mike had een hele stapel Donald Ducks:
Tussen het beddengoed hadden ze twee leuke kussensloopjes (links) en twee lakentjes (rechts), die kan ik vast wel weer voor een leuk project gebruiken.

Toen vond ik ook nog twee kisten vol met lappen stof. De bruine zijn behoorlijk dikke lappen stof. En de rode met beertjes vond ik wel leuk voor een dekbedovertrekje voor Lautje, voor als hij ook onder het dekbed mag.

Met deze lap ben ik heel erg blij, je ziet het niet duidelijk op de foto maar het is paarse ribstof. Ruim twee meter lang voor slechts € 3.50, echt een koopie!

En in de tijdschriftenhoek vond ik deze blaadjes. Die zijn uitgegeven eind jaren 70. En er staan best leuke dingen in die ook nu weer in de mode zijn.

En last but not least nog drie kleine kookboekjes gevonden.

Voor dit alles heb ik € 15.90 betaald, dat is niet slecht voor deze buit :-)


Geen opmerkingen: