Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Ik stond laatst voor een stoffenkraam

Afgelopen woensdag om precies te zijn. Er was een stoffenmarkt in Hoorn zag ik op internet. Dat is niet zover hier vandaan dus daar ben ik heen geweest. Ik ben heel erg leuk geslaagd ondanks dat de markt niet zo heel groot was:
Drie mooie roze katoentjes, leuk voor jurkjes en rokjes voor Eef.

Die cupcakesstof vind ik zo geweldig, ben er helemaal verliefd op. Het rode is tricot, waarschijnlijk wordt dat een wikkeltopje en nog een mooi katoentje met roosjes.

En voor Mike twee enorme lappen jeansstof. Mike heeft rond zijn middel maat 140 en qua lengte maat 152, er is geeneen broek die een beetje lekker en normaal zit. Ik wil eens proberen om zelf patronen aan te passen zodat ook Mike de ideale spijkerbroek heeft. Gelukkig beginnen nu de warme dagen, dus ik heb heel de zomer nog om dat uit te vogelen ;-)


Geen opmerkingen: