Pagina's

donderdag 18 december 2014

Regenboogdekentje

Maanden heb ik eraan gewerkt en vorig weekend was ik er dan eindelijk mee klaar. Mijn mooie gehaakte regenboogdekentje. Ik haakte granny's in alle kleuren van de regenboog en misschien wel meer. En daarna haakte ik alles aan elkaar vast volgens de join-as-you-go methode met wit. En zie hier dan het eindresultaat.
En als je in een vrolijke bui bent kan je de deken ook dubbel vouwen. Deze kant leg je dan boven.

Heb je het liever wat rustiger in huis dan kan deze kant boven.

De deken lag de hele tijd bij mij op de bankleuning. Totdat alle kleurtjes eraan zaten. En nu ligt het dekentje op een bankje in Steenwijk.

Ook daar ligt het dekentje prima op zijn plek. Alleen is mijn bank nu wel weer een beetje kaal. Op naar een nieuw project.
 


2 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Erg mooie deken met veel vrolijke kleuren.

Atelier Valerie zei

Een gezellig en mooi warm dekentje ...
Ik wens je hartverwarmende Kerstdagen
en een liefdevol, gezond en creatief 2015 ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥