Pagina's

zondag 21 december 2014

Mijn eerste zelf ontworpen kledingstuk

Gisteren had Evelien haar eerste dansoptreden. Voor de verschillende dansnummers moesten er ook verschillende outfits komen. Het meeste vond ik in de kast, maar voor 1 nummer had ze ook nog wat blauws nodig. Dus haalde ik het katoentje dat ik bij de Ikea kocht tevoorschijn (slechts 1,50 de meter *blij*) en tekende ik voor het eerst zelf een tuniek. Ik liet hem wat uitlopen naar beneden.
Aan de armen naaide ik zwart fluwelen biaisband voor een sjieke uitstraling.

In het midden van de hals zit een stolpplooi.

Om het tuniekje makkelijk over haar hoofd te krijgen naaide ik er nog een rits in.

In plaats van een onzichtbare maakte ik hem eens lekker opvallend, volgens de laatste mode. Ik ben echt supertrots op mijn eerste zelfgetekende kledingstuk. Het smaakt naar meer.


Geen opmerkingen: