Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Een tas

Van de week haalde ik het boek "Zo Geknipt" weer eens tevoorschijn. Mijn lieve vriendin viert voor het eerst haar verjaardag in het buitenland, haar nieuwe woonplaats. En daar moest dan wel een bijzonder kadootje voor komen.
Ik koos voor de tas met verzonken rits. De buitenkant is kunstleer. Met twee zakken aan de voorkant. Ik heb de binnenstof er een beetje uit laten piepen voor een grappig effect.
Bovenkant van de verzonken rits. Origineel zit er paspel in het patroon verwerkt langs de rand, maar dat vond ik niet zo staan bij deze stof.

De binnenkant met superleuke bloemetjesstof, gevonden in de kringloop. Extra zakken om je mobiel en sleutels lekker snel te vinden is ook altijd fijn.
En van de restjes maakte ik nog een thee-etuitje:

Haar favoriete thee is uit het assortiment van de Albert Heijn, dus hier wat nieuwe suggesties voor haar:

Echt heerlijke thee, al zeg ik het zelf.


2 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat een mooie cadeaus om je vriendin mee te verrassen. deze tas is mijn favoriete recept uit Zo Geknipt!

Klaartje Nel zei

Amai, mooi gedaan! Ik ben ook bezig geweest met tasjes uit dat boek, maar de verzonken rits voorlopig nog niet... En zie ik daar chocothee? Die heb ik hier in Belgiƫ in de AH nog niet gezien!