Pagina's

maandag 4 november 2013

Slinger

November is gebombardeerd tot geefmaand. Je kan complimenten geven, extra aandacht geven en zomaar eens een kadootje geven. Het idee spreekt me aan, het zomaar geven. Om er bij stil te staan ook, maar niet alleen in November, ook voor de andere maanden van het jaar.
 
Ik wist van een meisje dat ze slingers met namen erop erg leuk vond. Die wilde ze ook wel hebben. Toen ik van de week hoorde dat ze vandaag jarig is dacht ik die kan ik mooi aan haar geven.
De vlaggetjes had ik al liggen, die wachtte op nog meer vlaggetjes voor een extra lange slinger. Met flockfolie maakte in de letters, en met een gezellig biaisbandje naaide ik alles aan elkaar.
 
Floor was blij met het cadeau, en ik was blij dat zij er weer blij mee is. Je krijgt iig een heel goed gevoel van geven en dat is ook fijn!


1 opmerking:

Margaret zei

Wat een gezellige slinger zo met je naam erop.