Pagina's

donderdag 21 november 2013

Duffel bag

Voor Michael maakte ik een duffel bag, zo noem je dit soort tassen in het engels. Ik weet niet zo goed wat de nederlandse vertaling is anders dan sporttas. Maar dat maakt verder niet uit. Ik tekende het patroon met behulp van deze tutorial
 
De buitenstof kocht ik op de dappermarkt in Amsterdam:
De hengsels heb ik gemaakt van een oud tafelkleed.

Het paspel maakte ik zelf van biasband en touw wat je kan vinden bij het gereedschap in de Action. Lekker opvallend wordt het dan. En in plaats van een zak maakte ik een ritszak voor Michael zijn judoband, kan die mooi apart opgeborgen worden.

En omdat Michael nog steeds Donald Duck pockets spaart was het wel leuk om Donald Duck als binnenstof te gebruiken.

Daar wordt je toch vrolijk van. Iig een geslaagd project, er zullen er nog wel meer volgen.