Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Klop klop

Als je dan na tijden weer lid en actief wordt op een forum heb je het kaartenmaakvirus ook weer heel vlug te pakken. Het doet verder geen zeer hoor, maar je maakt weer eens wat kaarten die buiten je straatje vallen. Zoals vandaag hadden ze een challenge neergezet om een mannenkaart te maken. Er moest gereedschap op, een meetlint, groen/wit/zwart, een paperclip en een passende tekst.
Het achtergrondje heb ik zelf getekend, het fietsje is een paperclip. Die heb ik gekocht bij Tiger, een geweldige winkel voor scrappers en kaartenmakers. Jammer genoeg (volgens mij dan, niet volgens mijn man) moet ik helemaal naar Utrecht voor de dichtstbijzijnde.
Maar best goed geslaagd, toch?


2 opmerkingen:

Jackie zei

Tiger is geweldig, maar ik moet speciaal vaak naar mijn vriendin ver weg om er te komen, helemaal niet erg...

De kaart vind ik top !!

Margaret zei

Dat is echt een mannen kaart. Mooi gemaakt. Leuk met die fiets erop.