Pagina's

donderdag 12 april 2012

Nieuwe tas (#18)

Een nieuwe tas, helemaal zelf bedacht en gemaakt. Van een oude spijkerbroek en stofjes die ik nog in mijn voorraad had liggen.
Hij is 25 cm. breed en 30 cm. lang, met een vierkante bodem erin.

Een leuk gebloemd retro-stofje die ik van mijn tante heb gekregen.

Met binnenin zakjes waarin ik mijn mobiel o.a. kan stoppen.

En aan de voorkant een ritszakje, die was heel makkelijk voor mijn OV-kaart toen ik dinsdag een dagje Amsterdam had gedaan.

Met sleutelhangers voor het hengsel. Het hengsel daar heb ik drie stukken stof in elkaar gevlecht. Het is een ideaal tasje voor een dagje winkelen. Alleen jammer dat ik ben vergeten om mijn labeltje erin te naaien...........beetje dom ;-)

1 opmerking:

Margot zei

ik vind 'm gaaf! leuk model en dat roze ritsje maakt 'm helemaal af!