Pagina's

maandag 9 april 2012

Een tasje van katoen (#16)

Een paar maanden geleden deed Eloleo een oproep op haar blog om tasjes te maken voor het event van Van Katoen. Ik had het patroon al uitgeprint, en de stof al klaargelegd die ik ervoor wilde gebruiken. Ze wilden graag 750 boodschappentasjes hebben. Maar voor ik het wist hadden ze er al genoeg!! Dus maakte ik er evengoed twee om weg te geven:
Ik heb een retro-stofje gebruikt, om lekker vrolijk van te worden. Ideaal als extra boodschappentasje in je gewone tas. Een handdoek en badpak zouden er ook inkunnen voor naar het zwembad. Aangezien het tasje van katoen is kan hij makkelijk in de wasmachien :-)  Eén geef ik weg aan één van mijn facebookvrienden die ik belooft heb om een kadootje te maken in 2012. De ander daar denk ik nog even over na, misschien houd ik hem zelf wel....

Geen opmerkingen: