Pagina's

dinsdag 27 december 2011

Portomonneetjes

Vanmiddag kwam een vriendinnetje van Eef gezellig spelen. Vlak daarvoor had ik deze tutorial gevonden op het net en ik vond het wel leuk om daar een eigen versie van te maken.
Ik gaf de meiden een half A-4tje die ze mooi hebben versierd met tekeningen. Daarna heb ik de voorkant en achterkant beplakt met van dat doorzichtige plakfolie waar je boeken mee kaft. Ik had nl. geen zin om de deur uit te gaan om folie te halen, en dit was een mooi alternatief. In plaats van een drukknoop heb ik klitteband op de tekeningen gemaakt en dan krijg je dit resultaat:
Het was een beetje haastwerk alles in elkaar te naaien, dus de biais zit niet zo erg netjes.

Maar deze twee dames zijn wel erg blij met hun nieuwe portomonnee:

Leuk idee voor een verjaardagsfeestje :-)


1 opmerking:

decreatievetafel zei

Wat een leuke portemonneetjes, kan me voorstellen dat ze daar blij mee zijn!
groetjes Liesbeth