Pagina's

maandag 4 april 2011

Zo in mijn sas...

...met mijn nieuwe tas :-) Bij Anna had ik een leuk patroon gekocht voor een tas. Gisteravond heb ik de simpele versie met zakken gemaakt. De stof die ik gebruikt heb heb ik gekocht bij de kringloop. Eerst maar eens proberen of het goed lukte, dan is het niet zo erg als je het verprutst bij een goedkoop stofje ;-)
De tas is lekker groot, ideaal om mee te nemen naar de markt! Aan de binnenkant heb ik nog een extra vakje gemaakt, lekker handig om je mobieltje in te stoppen.

Met mijn labeltje erin, ben er nog steeds blij mee! Volgende keer ga ik de versie met ritsen proberen, en het zakje aan de binnenkant kan ook nog wel een sluiting gebruiken. Is toch wat veiliger met zakkenrollers en zo. De naaimachien blijft voorlopig dus nog even op tafel staan ;-)

1 opmerking:

Monique CreaTijd zei

Wat kun jij toveren met de naaimachine ! Mijn complimententen !