Pagina's

donderdag 7 april 2011

Twee mandjes

Eergisteren heb ik twee mandjes gemaakt. Eentje uit het boek Eline's huis (links) en eentje naar een tutorial van Vlijtig (rechts) En als ik ze zo naast elkaar zie denk ik toch dat die uit het boek niet helemaal klopt.
Je moet vast de hoeken apart naaien want de hoeken zien er erg raar uit en ik hou een flapje over. Niet zo gek dat ze onderaan zeggen dat je een workshop kunt volgen om de mandjes te maken.
Al met al zien de mandjes van Vlijtig er veel mooier uit, dus die komen in ons mooi opgeknapte toiletje te staan. Van de week ga ik alleen nog een zeepketting maken, en dan is het kleinste kamertje in dit huis helemaal naar mijn zin :-)

2 opmerkingen:

Margot zei

ik vind die met die flapjes toch ook wel leuk, heeft iets grappigs!

Unknown zei

Ja, het heeft wel wat ;-) Maar je moet de hoekjes apart naaien en dan afknippen. En anders houd je het gewoon bij die andere. Nicole heeft trouwens ook een leuke! Fijn weekend vast! Groetjes, Nancy