Pagina's

zondag 28 juni 2015

Gezamelijk project.

Een tijdje geleden vond ik bij de kringloop een borduurlapje met een Fries meisje in klederdracht erop. Hij moest nog wel even geborduurd worden. Aangezien mijn zus daar hartstikke goed in is heb ik aan haar gevraagd of ze die wilde borduren voor mij.
Je kan echt zien hoeveel werk ze daaraan gehad moet hebben. Zo ontzettend netjes is het geworden. Zoals je misschien wel ziet heb ik het borduurtje vastgenaaid in een stuk katoen. Mijn moeder gaat namelijk graag naar Friesland toe. En omdat ze er met Moederdag niet was (ze zat in Amerika), had ze nog een kadootje tegoed.
En welke vrouw kan er nou geen extra shopper gebruiken. Als ze in Friesland is kan ze nu in stijl naar de winkel toe. De tas is omkeerbaar.
In Noord-Holland mogen de hondjes mee naar de winkel.
Het was een leuk project om zo samen met mijn zus te maken.
 
 


1 opmerking:

de DIY Diva zei

Leuk borduurtje! Ik hou van klederdracht en ben momenteel zelf ook weer bezig met borduren...
Groetjes!