Pagina's

zondag 9 november 2014

Kussensloopshirt

Op het naaiclubje op facebook kwamen er meerdere shirts voorbij met op de voorkant een dierenprint. Die print werd gebruikt van kussensloopjes die je kan kopen bij de Action en Zeeman. Ik was verliefd op de pauw, en via iemand die bij de Action werkt kon ik eraan komen. Ik tekende een patroon van de Ottobré uit, stikte het sloopje op t-shirtstof zodat de achterkant ook prettig zou voelen op Laurens zijn huid, en na twee uurtjes naaien was het af.
Dit is toch wel heel cool mam.

Even een grappig gezicht trekken.

De achterkant heb ik blauw gelaten, ik heb nu nog een paneeltje over met de pauw. Misschien in een ander kleurtje. Laurens was erg blij met zijn shirt, hij werd ook uitgebreid geshowt aan zijn juf, wat hij normaal niet doet.


Geen opmerkingen: