Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Mara blouse deelnemer

Misschien hebben jullie het al gezien op de verschillende naaiblogs, maar er is een Mara Blouse bloghop aan de gang. Dit keer mocht ik ook meedoen, wat ik natuurlijk hartstikke leuk vind om te doen. Het stofje wat ik gebruikt heb vond ik een paar maanden geleden op de rommelmarkt. Ik kocht hem met het patroon van de Mara Blouse in mijn achterhoofd. Gelukkig zat er genoeg stof op de lap om de blouse te verlengen tot jurk, en dat heb ik dan ook gedaan. Mara blouse Zie hier ook de achterkant van het jurkje. Mara blouse Evelien wilde ook graag zakken in haar jurk zodat ze haar schatten makkelijk mee kan nemen. Ik vond het zelf leuk om er een bijpassende riem bij te maken. Dus stikte ik in de zijnaden van de jurk nog wat lusjes zodat hij goed blijft zitten. Mara blouse Evelien koos nog een leuk sierrandje op mijn naaimachine om de riem mee te versieren. Mara blouse Het paspel wat ik gebruikte is een overblijfsel van een jurk die ik al eens eerder maakte, de knoopjes zijn van mijn oma geweest. Die heb ik een tijdje geleden uit haar knopendoos gevist. Mara blouse Voor de mouwen koos ik voor de vlindermouwtjes. Voor nu lekker luchtig, en voor straks, als het wat kouder wordt, dan kan ze er makkelijker een vestje over dragen. Mara blouse Al met al is het een hartstikke fijn patroon om mee te werken, met veel leuke opties om je eigen creativiteit er in kwijt te kunnen. Voor mij een echte aanrader. Bedankt Marte voor het organiseren van deze leuke bloghop. Mara blouse

3 opmerkingen:

Margot zei

Ohhh wat leuk, ik zou 't zo aantrekken!

JoChapeau zei

Zo leuk met dat riempje !

Marte zei

Helemaal fan van je Mara met riem en zakjes! Proficiat! M