Pagina's

zondag 6 juli 2014

Vriendschapsbandjes

Mijn zoon kwam vorige week thuis van school, hij had vriendschapsbandjes gemaakt op school. Vroeger deed ik dat ook heel veel. Het was toen wat het loomen van nu is. En toen ik hem zo bezig was ging het weer kriebelen.
 Deze twee maakte ik afgelopen woensdag voor mij en mijn dochter. Dit is de vissegraat. Je maakte de bandjes met draadjes katoen. En als je haakt is dit natuurlijk ideaal om restjes mee op te maken.
 Gister ben ik bezig geweest met letters te knopen. Daar ben je langer mee bezig dan je denkt. Tijdens de wedstrijd (wat was die spannend he) was ik daar pas mee klaar.
Deze techniek kan je vinden in het boek "Het grote zelfmaakboek voor meisjes." Een aanrader, ik heb hem al meerdere malen uit de bieb geleend, maar ga hem nu toch eens aanschaffen.


1 opmerking:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat leuk, moeder en dochter samen dezelfde bandjes en oranje nagellak!