Pagina's

zondag 18 mei 2014

Shopper

Marieke van het blog Sew Natural schreef een wedstrijd uit. Met behulp van haar omkeerbare shopper patroon maak je een tas. Dat vond ik een leuke uitdaging, dus daar ben ik de afgelopen week serieus mee bezig geweest.
Ik heb het patroon in tweeën gedeeld, en de onderkant van een stuk rood leer gemaakt die ik gescoord heb in de kringloopwinkel. De rest van de tas is gemaakt van een oud gordijn van mijn moeder. Ook heb ik er shopper op gemaakt met flockfolie.

 Aan de zijkant heb ik een lint gemaakt met een hanger eraan waar je je sleutels aan kunt hangen zodat je ze niet elke keer onderin je tas moet zoeken.

En hier word ik ook wel blij van. Ik heb deze kant gemaakt van hetzelfde gordijn, maar helemaal bestempeld met de leuke lippenstempel van de Xenos. Het was wel even een werkje maar het pakte goed uit.

En aan de andere kant heb ik nog een ritsvak gemaakt. Ik vind het toch een fijner idee om je portemonnee achter een rits te hebben.
 
Hier ook nog een foto van de binnenkant met het lintje. Die kan je altijd aan de binnenkant van de tas hangen welke kant je ook gebruikt.
 
Wil je ook nog meedoen aan de wedstrijd? Hier kan je alle informatie erover vinden.
 

Geen opmerkingen: