Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Familie-projectje

We hadden een nieuwe bank gekocht, maar onze salontafel was bij de nieuwe bank eigenlijk te groot. Het leek net of de kamer overvol was. We konden niet echt een tafel vinden naar onze smaak, en als we er eentje vonden dan was hij niet naar de zin van onze portemonnee. Dus toen opperde mijn moeder om onze salontafel gewoon te bewerken. Zo gezegd zo gedaan. Mijn vader zaagde de tafel door de helft. Mijn man schuurde en beitste de tafel. En zo kwam hij eruit te zien.
Ik haakte nog een leuk kleedje volgens dit patroon.

Ik haakte wat onderzetters volgens dit patroon.

 
En zo hadden we een tafeltje helemaal compleet naar onze zin.
 
Ik vond nog een foto waar de tafel op staat voordat hij door de helft ging om een idee te geven.
 


Geen opmerkingen: