Pagina's

zondag 19 januari 2014

Zentangle

Ik ben lid geworden van een nieuw scrapforum, het cropcafé,  en daar hebben ze een stuk over mixed media. Er werd nu een uitdaging gegeven om zelf een Zentangle te maken. Vroeger vond ik Doodlen ook erg leuk om te doen. Dat zijn van die gedachtenloze tekeningetjes die je maakt als je een telefoongesprek o.i.d. voert. Volgens mij is Zentangle daar een iets uitgebreidere versie ervan.
 
Dus gisteravond haalde ik wat zwarte pennen tevoorschijn en ging aan de slag. Mijn basis was een grote bloem en van daaruit ging ik verder. Met deze Zentangle als resultaat:
Ik vind hem best tof geworden, en het is ook ontzettend rustgevend om te doen. Gedachten op oneindig en gaan.
 
Wil je het ook eens proberen? Hier vind je een schat aan inspiratie.


1 opmerking:

Margaret zei

Wat is dat mooi. Ik ken dit helemaal niet.