Pagina's

zondag 8 september 2013

Menina


De Menina, het kindertasje uit het boek Zo Geknipt. De buitenstof is het laatste beetje wat ik over had van de tuniek uit de kringloop. Ik had er al een boodschappentas en een knuffel van gemaakt. Zeker geen miskoop voor die anderhalve euro *blij*. Ik had net niet genoeg over om de hengsels in dezelfde blauwe stof te maken, dus maakte ik die in het wit.
De paspel heb ik gemaakt van witte biaisband.

De voering heb ik een stukje erbovenuit laten piepen voor een grappig effect.
Dit tasje gaat mee naar de Creatiefmarkt a.s. zaterdag in Alkmaar. Ik heb daar samen met mijn zus een kraampje gehuurd om onze eigen gemaakte spulletjes te verkopen. Het zou leuk zijn als ik jullie daar kan begroeten.

2 opmerkingen:

Margaret zei

Wat een mooie tas.

Jackie zei

die tas ga je toch wel zelf houden...
ik vind hem geweldig...