Pagina's

zaterdag 20 juli 2013

Shortje (KCWC)

Het is deze week weer Kids Clothes Challenge Week. Elke dag een uurtje aan je naaimachien om een leuke zomergarderobe bij elkaar te naaien voor je kinderen. Maar omdat het zo vreselijk warm is heb ik niet echt zin om binnen te zitten, terwijl ik buiten kan genieten van de zon. Stel je voor dat de zon op is als ik volgende week vakantie heb, dan heb ik er niet van kunnen genieten ;-)
Ondanks de warmte heb ik toch een broekje voor Evelien af kunnen maken. Het is een patroon uit een Knippie, ik weet niet meer welk deel het was, want ik had het boekje geleend in de bieb.
Het shortje in een coole legerprint, die heb ik vorig jaar gekocht bij onlinestoffen.nl.

Van achter sluit hij met een rits.

Met plooitjes op de billen.

En plooitjes op de voorkant. Het resultaat is erg lief voor zo'n stoer stofje. Ik en Evelien zijn blij met het resultaat.


2 opmerkingen:

Andrea zei

Super leuk!!

Jackie zei

Ik vind hem gaaaaf...
Ik heb maat 36... doemijerookmaar1 ;)