Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

Sushi!! (nummer 7)

Ik wilde graag eens leren om sushi te maken. Ik vind het zo lekker, en het leek me leuk om dat eens te leren. Vanmiddag kwam een vriendin langs die wist hoe dat moest en zij wilde het mij ook wel leren. Tussendoor maakte ze stiekum nog een actie-foto:
En dit was het resultaat:
Ze zijn gevuld met zalm, tonijn, crabmeat, avocado, komkommer en bieslook. Vooral op de derde op de bovenste rij die is goed gelukt. Best trots! En nu op zoek naar meer sushi-ideetjes, het smaakte naar meer.
 


2 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Zooooooooo lekker sushi !
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt maar dit ziet er toch wel heel smakelijk uit hoor!

Jackie zei

lekker he, ik houd van sushi...
En weet nu al dat als zoon straks bij vader is, ik heel veel sushi ga maken en eten..