Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Krukje

Bij de Karwei kon je vandaag gratis een krukje maken. Speciaal voor vrouwen, georganiseerd door Karwei (uiteraard) en Etsy.com. Toen we het lazen hebben mijn zus en ik ons gelijk ingeschreven. Na wat plankjes verkeerd schroeven en wat dingen scheef aan elkaar maken is het me uiteindelijk toch gelukt:
Ik ben er best trots op, hahaha. Mijn oudste zoon van 11 gebruikt hem ook als krukje. De jongste zoon van 3 pakte zijn stoel en zette zijn beker erop! Nu alleen nog even pimpen en dan heb ik weer een leuk meubelstuk in huis.


2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk om te zien, de derde die ik voorbij zie komen en allemaal verschillende technieken!
Ik moet hem nog schuren en beitsen
Veel plezier ermee
Tineke

ScrapMiranda zei

Wat een leukerd! en wat ben je lekker creatief bezig op allerlei vlakken!

groetjes Miranda