Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Lekker dekentje (pin #5)

De pin per week ging afgelopen zomer niet echt lekker, maar ik heb het weer opgepakt. Ik ben de hele zomer bezig geweest met een dekentje te maken voor Michael. Lekker voor op de bank, of als het echt koud is op zijn kamer (hij slaapt op zolder), als extra over zijn bed. De inspiratie kwam hier vandaan. Maar ipv te haken heb ik het dekentje genaaid.
Alles heb ik eerst geknipt in vierkantjes, en daarna in banen gestikt. Helaas heb ik niet erg secuur geknipt waardoor niet alles netjes aansluit.

Maar kijk eens boven het dekentje, dat is toch wel een blij hoofd. En daar doen we het voor ;-)
Ik heb als tussenvoering een fleece-dekentje van de Action gebruikt, dat maakt het dekentje lekker warm.

En zie hier de achterkant, een heerlijk vrolijk stofje. Met sterren zoals je hieronder ziet op de detailfoto.

Eerlijk is eerlijk, het was pokkewerk, ben blij dat hij af is, hihihi.


1 opmerking:

marietje zei

het maakt het juist veel gaver dat het allemaal niet recht toe recht aan is.

Als je mannetje daar niet lekker onder kan slapen.....dan stuur het maar naar mij!

Hij is super geworden!

Groetjes marietje