Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Valentijnskaart en DIY washitape

Ik vind dat washi-tape (of papiertape, je weet wel wat ik bedoel) zo'n gaaf spul. Jammer is het best prijzig, en vaak als ik iets een paar keer gebruikt heb ben ik het wel zat. Dus toen ik deze tutorial zag ben ik aan het werk gegaan. Ik vond nog een leuke rozenzakdoekje, die beplakt met tape en alles netjes langs de rand afgeknipt. Het gescheurde vond ik zelf niet zo leuk. Van de tape heb ik een hart geplakt op de kaarten. Verder heb ik de kaarten simpel gehouden:
Met het papier van Eline Pellinkhof hadden ze niet veel meer nodig. Heb ik al verteld dat ik zo van haar poppetjes hou? (vast wel ;-) ) Binnenkort komt er weer een nieuwe lijn uit, ik ben benieuwd!
Nog een close-up van de tape:

Je zou dit natuurlijk ook met dun katoen kunnen doen, geeft vast ook een leuk effect. Ik heb nog meer leuke zakdoekjes en servetten, die zien jullie vast binnenkort verschijnen.


Geen opmerkingen: