Pagina's

woensdag 2 maart 2011

Kaartje, tasje en jurkje

Eef mag binnenkort haar eerste verjaardagsfeestje geven, daarvoor hebben we uitnodigingen gemaakt. Niet te moeilijk maar wel een leuk resultaat:

Eef had vandaag ook haar eerste verjaardagsfeestje bij haar bestese vriendinnetje Quinty. Alle meisjes houden van tasjes, en toen ik dit patroon van Vlijtig zat wist ik wat ik moest maken. Ik heb de handvaten wat langer gemaakt zodat ze hem om haar schouder kan dragen. En een grote Q erop, zodat je duidelijk kan zien van wie hij is.

Een elastiekje en een knoop erop gezet zodat het tasje ook dicht kan.

En in de binnenkant nog een zakje gemaakt waar ze haar geheimpjes in kan stoppen.

Toen ik eenmaal met de stof bezig was ook het patroon Amelie van Farbenmix uitgetekend. Die had ik al een tijdje in huis, en ik had bij iemand gezien (weet niet meer wie) dat ze hem van fleece had gemaakt. Kon ik die ook eens verder gebruiken, hij lag al een tijdje in de stoffendoos nl.

Twee zakken erop en in de nek mijn eigen labeltje:

Aan de achterkant een stoere capuchon:

De reaktie mag ik nou verkleed als roodkapje was eigenlijk niet helemaal de reaktie die ik in gedachten had ;-)

2 opmerkingen:

Margot zei

allemaal leuk! die tas is geweldig, wil ik ook wel! :)

Anoniem zei

Great creations! Love the bag.
Hugs xx