Pagina's

vrijdag 19 november 2010

Laurens' eerste verjaardag

Vandaag vierde onze Laurens zijn eerste verjaardag. Vanmorgen kwamen we zingend binnen met kadootjes, ik geloof niet dat hij daar erg vrolijk van werd:
Het arme kind was vreselijk verkouden en had ook last van doorkomende kiesjes. Met zijn allen dus naar het grote bed om de kadootjes uit te pakken. Broer en zus vonden het heel erg spannend om te doen:


Daarna vlug aankleden en hup alles naar school toe. Laurens was heel erg jammerig en zielig deze ochtend, ik heb hem maar even naar bed gedaan zodat hij wat kon slapen. Daar knapte hij wel weer een beetje van op. En nadat zijn pleegzussen en pleegmoeder op visite waren geweest heb ik hem weer even naar bed gebracht zodat hij ronde twee van de visite ook zou meemaken.
Dat was een goede beslissing, want hij toonde toen ook interresse in zijn nieuwe speelgoed:


Voor zijn verjaardag ben ik nog aan de taartenknutsel gegaan gisteren. Ik heb een plaatje van Bumba van internet afgehaald en die in elkaar gepuzzled met marsepein. Het is niet perfect, maar voor een derde taart best leuk al zeg ik het zelf:

Ik had hem gevuld met botercreme en chocolademousse, erg lekker. En dat vond Laurens ook, zodra zijn stuk op het bordje lag viel hij er meteen op aan:



Al met al was het een hele leuke verjaardag, en toch ook weer het einde van een tijdperk. Geen babietjes meer in huize van Slooten, stiekum eigenlijk ook wel weer lekker ;-)

3 opmerkingen:

marika zei

nog gefeliciteerd met de kleine "grote" man!Gelukkig kon hij toch nog een beetje genieten.
Die taart ziet er prachtig uit hoor,en aan Laurens z'n snoetje te zien was ze ook heel lekker

groetjes,marika

Els zei

Wat een prachtige foto's en hoe die hond op de achtergrond mee kijkt vind ik enig.
Die speelboom is vast ook een groot succes.
Groetjes Els

Terese zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!
Je ziet dat Laurens geniet van die taart.