Pagina's

maandag 1 december 2014

Adventskalender

Het is 1 december en net als eerdere jaren begint bij Farbenmix weer de adventskalender. Ik moet eerlijk bekennen dat ik die van vorig jaar nog niet eens af heb. Op een van de laatste dagen moest je de rits aan de binnentas en buitentas zien vast te maken, en daar had ik plotseling een centimeter over. En dan moet je gaan tornen, na al die dagen werk had ik daar geen zin meer in. Best zonde dat die tas nu nog steeds als UFO op mijn zoldertje ligt.
 
Anyway, de eerste dag is altijd de patroondelen uitprinten. En daarna krijg je elke dag een kleine beschrijving met wat je die dag kan gaan doen.
Denk je nu, ik kan helemaal geen Duits? Er komt ook elke dag een Nederlandse beschrijving op het blog te staan.
 
Happy sewing!!


Geen opmerkingen: