Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Kadootjes

Kadootjes voor mijn lease-dochter in Schotland. Ik zette mijn twee oudsten aan het werk met een stuk Ikea stof, lekker inkleuren samen:
Wat zijn ze lief bezig he. Daarna naaide ik er een klein tasje van:
Het kasteel aan de ene kant.

En de andere kant, met heel toepasselijk de brievenbus.

Aan de binnenkant een oerhollands stofje gebruikt, en de rest van de gekleurde stof gebruikt om een binnenzakje te maken.
Ook flockte ik nog een shirt, met een super-Quinty logo ;-) Dit verpakte we samen met nog wat kleine kadootjes in een doos die Evelien helemaal versierd heeft:

Dat is toch best leuk uitpakken. Maar eerlijk is eerlijk, liever hadden we het zelf gegeven met een dikke verjaardagsklapper en een fijne knuffel. Lieve Quinty, gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je het met heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes viert!!
 
 
 


Geen opmerkingen: