Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Prototype

Van de week heb ik een tasje gemaakt. Het is een prototype, het model wat ik bedacht heb vind ik heel leuk. De afwerking is niet helemaal naar mijn zin. Achteraf heb ik de zijkanten iets te snel eraan genaaid waardoor ik de binnenkant niet meer netjes kon naaien.
Het doorzichtige zakje op de voorkant is boeklon. Die heb ik dubbel gevouwen met de plakrand naar binnen (uiteraard), biaisband om de bovenkant en met een kleine zigzag op de voorkant genaaid.

En hier de binnenkant, zoals je ziet zijn niet alle naden weggewerkt. Daar wil ik nog wat voor verzinnen. Nu heb ik ze met een kartelschaar geknipt zodat ze niet gaan frullen.
Het model heb ik goedgekeurd, nu nog verder prutsen zodat hij helemaal naar mijn zin is.
 
Hebben jullie gezien dat aanstaande maandag de nieuwe Kid's Clothes Challenge weer begint? (zie knop aan de zijkant van mijn blog) Ik ga weer meedoen, de stofjes heb ik alvast uitgezocht!!


Geen opmerkingen: