Pagina's

woensdag 1 januari 2014

Nieuw jaar, nieuwe kansen (#1)

Gelukkig nieuwjaar aan al mijn trouwe lezers. Het jaar 2014 wordt vast weer een mooi jaar. Ook heb ik weer wat nieuwe voornemens gemaakt. Ik wil graag mee gaan doen aan het CAL-project van dit jaar. Een deken waar elke week een streep van wordt weergegeven. Het deken staat al een tijdje op internet. Maar deze dames hebben hem in het nederlands vertaald en vonden het leuk om er een gezamenlijk project van te maken. Ik heb me niet opgegeven, omdat ik de ene week meer kan haken dan de andere week. Maar probeer wel mee te doen op mijn eigen tempo. De kleuren die ik uitgekozen heb zijn deze:
Het meeste gekregen van mijn broer en zus voor mijn verjaardag vorig jaar. Daar maak ik dan een mooie herinnering van meteen. Ik heb de kleuren opgeschreven, het aantal lossen opgeschreven en de nummers van de haaknaalden die ik ga gebruiken. Die komen allemaal in het boekje te staan die ik ga vullen met alle patronen die aan bod komen.

Alle bolletjes staan klaar in mijn mandje om te beginnen. Dan krijg je toch zin om te starten als je het zo ziet staan. Per 3 januari gaan we beginnen en elke vrijdag een nieuw patroon.
 


1 opmerking:

Unknown zei

Happy 2014!!!
Ik zit er ook aan te denken om in mijn eigen tempo mee te haken.
Het is wel erg verleidelijk :-)
Liefs Danielle
ahappymess.blogspot.nl