Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Valentijnsswap

Ik heb dit jaar meegedaan aan een valentijnsswap. De bedoeling was om een gehaakte sleutelhanger, wat spulletjes om de sleutelhanger te maken en een kaart in de envelop te doen. Mijn partner was heel toevallig Carin van Toedeloezz. De vorige keer dat we een swap hadden op het Dutch Crochet forum maakte zij wat voor mij ^_^
In het lijstje wat ik kreeg stond dat ze van rose en paars houdt en dat ze van poesen houdt. Ik maakte voor haar een heel schattig poesje:
De oortjes zijn iets minder puntig dan ik gewild had.

Maar het staartje op de achterkant is dan wel weer superschattig.

En hier het hele pakket, met genoeg materiaal om de panda te maken die ze als patroon hebt gekregen. Nu op naar de volgende swap, het pakketje samenstellen is zo leuk om te doen. Morgen laat ik zien wat ik zelf heb gekregen.

2 opmerkingen:

Margot zei

superschattig die sleutelhanger! en nee, mijn lief heeft dit jaar niets gescrapt... het moet geen gewoonte worden anders is het geen verrassing meer zei hij nog... maar heb wel een mooi cadeautje gekregen :)

Anoniem zei

Was leuk, die valentijnswap, ik heb ook mee gedaan (allereerste swap die ik deed) voor herhaling vatbaar.

Groetjes en een fijn weekend, Margo