Pagina's

zondag 10 februari 2013

Busje komt zo

Zo hier ben ik toch wel supertrots op. Ik heb weer een overhemd gemaakt voor Laurens, best moeilijk om te doen, maar het geeft zoveel voldoening als hij af is. En Laurens is gek op alles wat wielen heeft, hij is dan ook superblij met zijn nieuwe overhemd.
Het stofje heb ik gekocht in een stoffenwinkeltje in Alkmaar. Het patroontje komt uit de Ottebré 6/2009 en heet Fred ^_^

En lekker giebelen daar op de stoel.
 

Het borstzakje loopt precies door met de print, ook best trots op.

En ook de manchetten zijn helemaal goed gelukt. Alleen de kraag liep niet super, daar kan nog wel wat verbetering in. Maar dankzij de online workshopjes van Mamasha en Spiegelstiksels ben ik toch een heel eind gekomen. Nu ligt er nog een piratenstofje wat nodig tot overhemd vermaakt moet worden.


2 opmerkingen:

eva maria zei

Heel mooi! Voorlopig waag ik me nog niet aan hemden, ben er best wel wat bang voor :-)

Juffrouw Tuttebel zei

Wat knap gemaakt vooral kragen vind ik zo moeilijk.
Leuke stof en meneertje is er zo te zien heel blij mee!

Groetjes Arjanne