Pagina's

maandag 21 mei 2012

Auto-overhemd

Zoals jullie afgelopen week misschien wel gelezen hebben deed ik mee met de sew-along bij
Mamasha. Zij legde in duidelijke stappen uit hoe je een overhemdje in elkaar naait.
Ik had op de Albert Cuijp een half metertje geweldig autootjes-stof gekocht voor onze jongste, die ook geweldig auto-fan is. En met dat stofje en het patroon Apple uit de Ottobre ben ik aan de slag gegaan.
En ik ben zo trots op het resultaat. Grappig dat Laurens begon met poseren door eerst zijn rug te tonen :-)

Voor het eerst dat ik een kraag zo netjes gestikt heb.

Jullie zien waarschijnlijk wel aan zijn koppie dat hij een korte nacht had afgelopen nacht.

Maar de mooie voorkant wilde hij ook nog wel even laten zien.

En vooruit een lachje kon er ook nog wel vanaf. Elke keer als ik hem voorbij zag rennen had ik gewoon een blij gevoel van binnen. Zo belachelijk trots op een mooi overhemdje :-)


Geen opmerkingen: