Pagina's

zondag 5 februari 2012

Theezakjesswap

Ik had dus meegedaan aan een theezakjesswap. Vandaag kreeg ik een mailtje van mijn maatje dat ze hem binnen had gekregen, dus kan ik hem hier ook laten zien. Ze hield van Magnoliaatjes, dus heb ik geprobeerd om een Magnolia te stempelen op canvaspapier van de Action en die in te kleuren.
Daarna heb ik een theezakjesmapje in elkaar genaaid.
Ik heb het stempeltje ingekleurd met Copics. En daarna op een cupcake-stofje genaaid.

Met een cupcake-lintje, dat past toch best bij thee dacht ik zo.

En binnenin vier zakjes om de thee in te stoppen. Zo heb je altijd je favoriete theetjes bij je in je tas. Het stempelen op canvas is leuk, maar je kan je stempel toch niet zo mooi inkleuren als op papier. Ik ga het nog eens proberen, maar dan eerst de stempel inkleuren. Dan inscannen op mijn pc en uitprinten op het canvas. Ik denk dat dat mooier wordt.


1 opmerking:

Cozz zei

Leuk zeg nog iemand die gewerkt heeft met een stofje. Vind de stempel toch best mooi ingekleurd hoor. Heel knap werk...
liefs Vengy