Pagina's

maandag 13 februari 2012

De boleo-tas

Vandaag is mijn dinnetje jarig, en bij een verjaardag hoort een kadootje. Ik heb bij van Katoen een patroon gekocht van een tas. Ik had hem nog niet uitgeprobeerd, maar dit was wel een leuke gelegenheid om hem eens te maken. Eerst leuke stofjes uitgezocht en toen aan de slag:
Het patroon is heel makkelijk te volgen. En in dat gat zit dus een hele grote zak.

De zak dichtbij, met in de naad een labeltje gestikt.

De tas is helemaal omkeerbaar. En hier ook weer een grote zak.

Niet echt voor het shoppen, al zouden de zakkenrollers het wel leuk vinden, maar voor je boodschappen of een dagje naar het strand is hij wel ideaal.

En van de restjes heb ik nog een verjaardagskaart gemaakt. De kleuren zijn niet zo mooi op de foto's. Ik heb de foto's vanmorgen gemaakt toen het nog niet helemaal licht was. Al met al is de tas heel goed te maken, de beschrijving ervan is heel duidelijk.



Geen opmerkingen: