Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Geboortekaartje

Een geboortekaartje gemaakt voor een dame die al een maand geleden bevallen is *bloos*. Nou ja beter laat dan nooit zeg ik dan maar ;-)
Het papier komt van de Hema vandaan. Het touwtje is nep-bakerstwine ;-) die heb ik gemaakt met behulp van deze tutorial.

Aan de binnenkant een heel oud stempeltje gebruikt, volgens mij heet dit merk Ukkies. Deze heb ik al een aantal jaartjes in mijn bezit, een goude oude noem ik het ook wel want hij blijft leuk!

Dan heb ik nog geprobeerd om een close-up te maken van het spiegeltje, de tekst heb ik erop gestempeld, een hartjessticker van de Zeeman als puntje op de i en met een marker de naam van de pasgeborene erop geschreven. Dat maakt een kaart toch wat persoonlijker.

De spiegeltjes met kiekeboe erop gestempeld heb ik te koop. Vijf stuks voor slechts 50 cent.
Fijne avond nog!


Geen opmerkingen: