Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Enveloppenruil

Laatst had ik al eens een lo-tje laten zien die gemaakt was met de enveloppenruil. Dit keer een envelop die bedoeld was voor een kaartje. Van Cissy (helaas geen blog) heb ik deze inhoud gekregen om een kaartje mee te maken:
Van deze enorme inhoud kon ik maar liefst drie(!) kaartjes maken:

Eerst heb ik alle plaatjes ingekleurd met derwent potloden. Ik ben er niet zo goed in, maar gun mezelf ook niet de tijd om het goed te oefenen. Oefening baart kunst zeggen ze altijd ;)

Ik heb hier alleen de stempel toegevoegd (Marianne Design) en de achtergrondkaart. Die haal ik bij de action, ik vind het altijd handig meteen een vlop in dezelfde kleur te hebben.


Bij deze ook alleen de stempel erbij gedaan (Melissa Frances).


Hier ook een stempel erbij (Kars) en dan nog een extra stukje cardstock van 12x12 cm.
Al het papier was op, ik heb nog twee brads, een veiligheidsspeldje en een bedeltje over van de hele envelop, die was dus echt goed gevuld! Cissy bedankt voor deze leuke inhoud!


Geen opmerkingen: