Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Draagzak

Vorig weekend kregen wij Pompom mee naar huis om te logeren. Pompom is de knuffel in de kleuterklas van Laurens die elk weekend bij een ander kindje mag logeren. En meestal krijgt Pompom ook weer een kadootje mee als hij terug mag naar school van mij.
 
Ik zag in het bijgeleverde schriftje dat Pompom overal mee naartoe genomen wordt door de kinderen als hij uit logeren is. Zo kwam ik op het idee om voor hem een draagzak te naaien, zodat de kindjes evengoed hun handjes vrij hebben als Pompom mee op pad gaat.
Met een stevig Ikea stofje aan de buitenkant en een vrolijk katoentje aan de binnenkant is hij helemaal goed gekeurd door Laurens.
Het officiele patroon (in Zo Geknipt 2) geeft aan dat de draagzak sluit met gespen. Het was een last minute idee, en natuurlijk had ik dat niet op voorraad liggen. Ik maakte het geheel dicht met D-ringen en kamsnaps. Gelukkig werkt dat ook heel goed. Pompom ging blij in de draagzak met Laurens mee naar school en verheugd zich op veel uitjes in de toekomst ;-)
Dag Pompom, tot de volgende keer.
 
 


Geen opmerkingen: