Pagina's

donderdag 28 mei 2015

Apple

Het stofje dat ik voor Michael zijn verjaardagshemd gebruikte was zo leuk dat ik probeerde om er nog een kleine versie uit te halen. Op de mouwen na lukte dit bijna.
Een borstzakje zonder paspelbandje, die was ik vergeten in de gauwigheid.
Om de mouwen op te lossen knipte ik de mouwen in tweeën, en zo had ik precies genoeg stof.
Tussen de mouwen stak ik een paspelbandje, net alsof het zo hoort. Voor een volgende keer ga ik de mouwen nog eens een keer in twee knippen, maar dan proberen het paspelbandje door te laten lopen met het bandje op de rug. Dat lijkt me een best leuk effect.
 
Het patroon van dit hemdje heet Apple en komt uit de Ottobré 3 van 2010.
 


1 opmerking:

Atelier Valerie zei

Een keitof safari hemdje ...
Je zoontje is een bofkont hoor ...
Heerlijk om te zien hoe jij zo goed kan naaien ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥