Pagina's

maandag 19 augustus 2013

Favoriete shirts

Laurens had een Cars shirt gekregen van een vriendinnetje waar hij zelf echt wel fan van was. Maar hij was zo gegroeid dat hij nu echt niet meer pastte.
Ik zocht wat spulletjes bij elkaar, gebruikte het patroontje van Vlijtig, en tadaaa, een bijna nieuwe schooltas voor Laurens.

In zijn nek zat een labeltje, die heb ik in de zijnaad gestikt.

De kleine handvaten heb ik vervangen voor 1 lange schouderband.
Samen met een drukknoop en mijn label op de schouderband is het tasje helemaal af.

Zie hier onze grote knul, dolblij dat zijn Cars beker in een bijpassende tas past ;-)

Ik heb nog een beetje over van het shirt, even kijken of ik genoeg heb voor een pennenzakje, en anders past er vast wel een portomonneetje uit.
 


3 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Helemaal goed gerecykleerd!

Jackie zei

Ik vind dit super leuk...
Heb ook nog een favo shirt van Jayden liggen, maar vind het zo zonde...

Elizabeth zei

Dank voor je gezellige reactie.. En inderdaad, deze is heel leuk. Goed idee. Ik kan me voorstellen dat je zoon dit leuk vind.