Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Speurneuzentasje.

Evelien heeft vandaag een feestje van een stoer meisje. Voor haar maakte ik een speurneuzentas uit het boek Zo Geknipt.
Van tevoren had ik even gevraagd wat haar favoriete kleuren waren, de stofjes die ik bij de Action gekocht had pastte perfect in haar rood/blauw voorkeur.

Het blauwe klittenband heb ik gekocht bij Jan de grote Kleinvakman op de Albert Cuyp in Amsterdam, echt een übergave winkel voor naailiefhebbers.

De achterkant, de 'hengsels' zijn in tweeën verdeeld. Op het bovenste gedeelte kan je het tasje langs je broekriem doen zodat je hem niet hoeft te dragen. En op het onderste gedeelte kan je je jas hangen als je het warm hebt tijdens je speurtocht. Samen met een set insectenkaarten en een zaklamp hoop ik dat de jarige er blij mee is.

Geen opmerkingen: