Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Retro-coole nieuwe broek

Het stofje lag al een tijdje uitgeknipt klaar, maar bleef maar liggen. Afgelopen week dacht ik dat ik er nu toch maar eens aan moest beginnen aangezien Eef al weer behoorlijk gegroeid was de laatste tijd. De roze broek, een must voor iedere dame ;-)
 
Het patroon is van Zonen '09, en heet Jacob.

In de tailleband zit knoopsgatenelastiek, ideaal voor meisjes die niet zulke grote billen hebben.

Met een echte gulp en zakken met knopen. En als je denkt wat komt me deze bekent voor, dan kan dat kloppen. Ik heb het patroon als eerder hier en hier gebruikt voor Laurens. Ik hoop dat de ontwerpster ook nog eens met een grote-maten-versie komt, ik denk dat hij ook super zou staan bij lange dunne jongens zoals Michael.


3 opmerkingen:

Margot zei

leuk zo'n retro model!

Cowboys en dindianen zei

Plezant patroon hè! ! Ik heb ook al enkele Jacobjes gemaakt!

Unknown zei

Jazeker, ik heb er ook al meerdere van gemaakt. Ik wacht nog steeds geduldig op maatje 164, hahaha.